سالن عقد تهران

باغ تالار عروسی، میزبان اولین شب رویایی

اگر به دنبال این هستید که عروسی شما در یک فضای باز با امکانات و تزئینات بیشتر برگزار شود، بی شک باید به دنبال یک باغ تالار عروسی باشید. سایت خدمات عروسی، در این انتخاب شما را یاری می دهد.

چه فصلی برای رزرو باغ تالار عروسی بهتر است؟

شاید با خود فکر کنید که انتخاب باغ تالار عروسی فقط برای تابستان مناسب است اما باید به شما بگوییم که تمام باغ ها حداقل دارای یک فضای بسته یا همان تالار عروسی هستند که مراسم رقص و بریدن کیک و ... در آنجا برگزار می شود و حتی اگر در فصل زمستان هم در باغ، مراسم عروسی خود را برگزار کنید، از زیبایی های باغ کاسته نمی شود زیرا بسیاری از المان ها طوری طراحی می شوند که برای تمام فصول جذاب باشند.

ممکن است یکی دیگر از نگرانی های شما کاهش کیفیت خدمات عروسی به علت بزرگ بودن فضا باشد که باید بگوییم این عامل بستگی به انتخاب شما در ارائه دهنده ی خدمات عروسی دارد و اگر هماهنگی های لازم انجام شود، نگرانی در این مورد وجود ندارد. شما حتی می توانید برای برگزاری مراسم عقد خود یک سالن عقد تهران را انتخاب کنید که دارای فضای باغی باشد.

نکات مهم در انتخاب باغ تالار عروسی

1. مسافت باغ تالار از شهر

2. ظرفیت باغ تالار

3. داشتن پارکینگ برای مهمانان

4. نورپردازی و زیبا سازی جایگاه عروس و داماد

5. نظافت و تمیزی خدمات سالن و کارکنان

6. کیفیت مطلوب غذا و تنوع غذایی منو و دسر ها همچنین شیرینی و میوه ها

7. داشتن جایگاه مناسب با فضای زیاد برای برگزاری مراسم عقد

8. استیج رقص مجزا با نورپردازی حرفه ای

9. قرارداد رسمی و لحاظ کردن تمام نکات و شرایطی که هر دو طرف ملزم به رعایت آن هستند.

انتخاب باغ تالار کاری سخت و زمان بر است اما در انتخاب آن حساس باشید و وسواس به خرج دهید زیرا این تنها یک شب در زندگی شما است.

انتخاب باغ تالار عروسی مناسب

برای اینکه بتوانید یک باغ تالار عروسی بی عیب و نقص پیدا کنید تا بعدا از انتخاب آن پشیمان نشوید باید بگوییم راه سختی پیش روی شماست! زیرا تعداد باغ تالار بسیار زیاد است و قطعا نمی توانید به تمام آن ها سر بزنید. خدمات عروسی در تالار عروسی بسیار متنوع است! از سبک غذا، طراحی داخلی، پیست رقص گرفته تا آتش بازی ها ممکن است در انتخاب شما تاثیر گذار باشد.

چند ویژگی اساسی باغ تالار عروسی

  • ظرفیت تالار عروسی

یکی از مهم ترین ویژگی های یک باغ تالار عروسی ، ظرفیت آن و بزرگی سالن آن می باشد. اگر می خواهید تعداد افراد کمی را به مراسم خود دعوت کنید، نیازی نیست که سالنی بزرگ را برای مراسم انتخاب کنید همچنین بالعکس اگر مهمانان شما زیاد هستند، حتما به گونه ای سالن را انتخاب کنید که متناسب با تعداد مهمانان باشد.

  • تست غذا، پیش از مراسم

اگر امکان حضور در مراسم های عروسی دیگران را دارید، با تالار هماهنگ کنید و در بازه زمانی های گوناگون برای تست غذا به مراسمی که در حال برگزاری عروسی در تالار است مراجعه کنید و از کیفیت غذا ها مطمئن شوید.

  • موقعیت مکانی باغ تالار عروسی

اگر در تهران زندگی می کنید، بهتر است باغ تالار تهران را انتخاب کنید. ممکن است در مسیر های دور ترافیک وجود داشته باشد و مهمانان نتوانند در زمان مراسم به جشن شما برسند و یا حتی امکان حضور برای آن ها وجود نداشته باشد پس قبل از انتخاب، حتما موقعیت مکانی تالار خود را بررسی کنید و آدرس دقیق را در اختیار مهمانانتان قرار دهید.